Koupelnové centrum Keraservis dláždí cestu k vysněným koupelnám na českém trhu už více než 20 let – a to jak zákazníkům, kteří si přichází pro svou první koupelnu, tak těm, kteří se vrací pro druhou či dokonce třetí v pořadí. Spolupráce s Keraservis je totiž zkušenost, kterou jakmile vyzkoušíte, zaručeně si ji budete chtít zopakovat. Přemýšlíte-li o nové koupelně? Vaše první kroky by měly vést právě tam.
Koupelna není banalita
Realizace nové koupelny není žádná banalita a jen málokdo ji zvládne svépomocí. Ať už si tu svoji necháváte dělat na klíč od A do Z, nebo plánujete část provést sami, vyplatí se mít před zahájením prací co nejvíce informací.
„Stavba nové i rekonstrukce starší koupelny je výborná příležitost k modernizaci designu, optimalizaci koupelnového procesu a v neposlední řadě i zvýšení hodnoty nemovitosti,“ říká designérka Markéta Hlochová z koupelnového centra Keraservis.
Aby byla využita opravdu naplno, je klíčová těsná spolupráce návrháře a řemeslníka. Zatímco designér spolu s klientem koupelnu navrhne, řemeslník určí, zda je její realizace vůbec možná. Po 22 letech v oboru Hlochová už dobře ví, že některé věci prostě nejdou – v jejích návrzích a návrzích jejích zkušených kolegů proto na žádné v praxi nerealizované prvky nenarazíte. Konečné slovo má ale samozřejmě vždy řemeslník: s kým pracovat vám v Keraservis velmi rádi poradí – seznam těch kvalitních a spolehlivých mají k dispozici pro Brno, Prahu, Ostravu i další regiony v republice.
Pozor na koupelny z Pinterestu
Keraservis přináší bohatý sortiment produktů ověřených značek i nekonečnou inspiraci pro moderní koupelny. V dvoupatrovém showroomu v pražském Centru bydlení a designu Křižíkova i rozlehlých koupelnových studiích v Brně a Ostravě představuje vybavení, odpovídající nejnovějším trendům a technologickým inovacím. Na své si tady přijdou majitelé prostorných i malých koupelen, milovníci nadčasového i výrazného vzhledu a jistě i ti, kterým učarovala třeba některá z koupelen na sociálních sítích.
„Tady ale pozor. Koupelna je totiž jako móda,“ upozorňuje Hlochová. Stejně jako si každá žena nemůže obléknout to, co zrovna frčí a co modelky předvádějí na pařížských molech, nemůže si ani každý dům a byt dovolit koupelnu z Instagramu nebo Pinterestu.
Na co si koupelny bez ohledu na velikost a styl troufnout můžou, jsou ale určitě obklady a dlažba od italské firmy Atlas Concorde. Jsou kvalitní, elegantní a odolné, nabízí se v cenově dostupných i exkluzivních sériích a v desítkách vzorků od velkoformátů po mozaiku je najdete vystavené právě v Keraservis.
Trendy versus realita v koupelnách
Není trend jako trend a v koupelnách to platí přinejmenším dvojnásob. Jedna věc je, co za něj považují výrobci, druhá pak to, co chtějí sami klienti. I když z Itálie se už několik let ozývá „stop šedé“, Markéta Hlochová potvrzuje, že zákazníci si nejčastěji chodí právě pro šedé betonové koupelny často doplněné o imitaci dřeva nebo přírodního kamene.
Směr, který se v praxi naopak jednoznačně prosazuje, jsou walk-in sprchy bez vaničky. Působí minimalisticky, snadno se čistí a jsou vhodné do velkých i malých koupelen. Sprchové zástěny pro ně vyrábí například německá společnost Hüppe, která je v Keraservis další z oblíbených značek.
„Máte-li při koupi novostavby možnost nadstandardu a koupelny podle vlastního přání, určitě jí využijte, a to případně i za cenu o něco vyšší hypotéky,“ doporučuje Hlochová a dodává: „Investice se vám vyplatí finančně i v každodenním komfortu.“
Na prémiové vybavení, které koupelně dodá nádech exkluzivity, se zaměřuje slovenská firma Lotosan. V portfoliu má kompletní sanitu (umyvadla, vany a toalety), baterie, obklady a dlažby, radiátory i koupelnový nábytek. Vše lze objednat a dodat na kterýkoli z showroomů Keraservis.
Chcete moderní koupelnu? Nešetřete
Poohlížíte-li se po nejlevnějším možném vybavení na trhu, vězte, že v Keraservis vám ho nedodají. Důvod je pochopitelný: standard a mnohdy ani zákaznický servis výrobce totiž neodpovídají tomu, co chce studio nabídnout. Očekávejte tedy střední a vyšší třídu.
„Osobně se až tak nebojím levných umyvadel, ale bojím se levných záchodů,“ říká Hlochová. A vysvětluje, že zatímco na umyvadle toho snad kromě nedokonalého tvaru a kratší životnosti moc nezkazíte, WC mísy mají poměrně složitý mechanismus. Důsledkem těch nekvalitních jsou pak nespláchnutelný toaletní papír a další obsah mísy či voda cákající na všechny strany.
I proto v sortimentu Keraservis uvidíte jen produkty ověřených značek jako Fima nebo Terma. Fima vyrábí stylové vodovodní baterie s perfektním vzhledem a mechanismy, které šetří vodu a energii. Kromě toho, že jsou doslova klenotem koupelny, chrání přírodu i vaši peněženku. Podobně designové a funkční jsou i inovativní topná tělesa od polské firmy Terma – důkaz, že radiátor nemusí být jen nudnou součástí koupelny.
Návrh koupelny do nejmenších detailů
Jen s detailním návrhem a 3D vizualizací koupelny je možné představit si výsledek skutečně tak, jak bude vypadat v reálu. A právě takové návrhy vycházejí i z rukou designérů Keraservis, pro které jsou největším oceněním jejich práce vracející se klienti.
„Před nějakou dobou mě kontaktovala paní, které jsme před lety navrhovali koupelnu v rodinném domě. Právě se přestěhovala, a protože jí původní koupelna tolik vyhovovala, chtěla v novém úplně stejnou – jen v jiném barevném provedení,“ usmívá se Hlochová.
V Keraservis se při návrhu koupelen řeší nejen výběr a umístění hlavních prvků místnosti, ale nezřídka kdy i věci jako mytí vlasů v umyvadle, fénování v malé koupelně nebo šťouchání jeden do druhého u dvojumyvadla v koupelně velké. Jakýkoli detail vás trápí, spolehněte se, že v Keraservis ho za poslední dvě desetiletí se zákazníky probírali už minimálně desetkrát.
Specialisté Keraservis pomohou s volbou těch nejvhodnějších koupelnových produktů a provedou celým procesem stavby nové či rekonstrukce stávající koupelny – od konzultace přes návrh a vizualizaci až po koupelnu na klíč. Koupelny vymýšlí, navrhují a realizují už 20 let a rádi to udělají i pro vás. Přijďte si vybrat, inspirovat se a proměnit vaši koupelnu snů v realitu do showroomů v Praze, Brně nebo Ostravě.
Sdílet / hodnotit tento článek