REKLAMA
Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Studium MBA: Náskok pro skutečné profesionály v realitní džungli

Český trh s nemovitostmi stále čeká na jasná pravidla a kvalifikační standardy pro realitní makléře. V situaci, kdy danou živnost může provozovat v podstatě každý a zároveň přes 60 % spotřebitelů má pochybnosti o službách podnikatelů v oblasti realit, musí ti nejlepší svoji výsadní pozici na trhu posilovat dvěma způsoby: kvalitními referencemi a vzděláním.

Ředitelem prestižního Business Institutu je Ing. Ivo Ducheček

Každý, kdo se chce stát dlouhodobě úspěšným realitním makléřem, se musí neustále zdokonalovat a zároveň prokázat potřebné zkušenosti i odbornost pro výkon této profese.

V realitách rozhoduje důvěra a vzdělání

Ve stavu, kdy nejsou stanovena pravidla pro vydávání osvědčení o odborné způsobilosti a specifikovány podmínky pro výkon realitní činnosti, představuje zajímavou možnost studium MBA na některé z prestižních škol. Pro schopné zájemce představuje toto profesní studium zaměřené na praxi způsob, jak vystoupit z davu více než 15 tisíc poskytovatelů, jež na českém realitním trhu nabízí své služby.

Posun v kariéře přinese jen kvalitní škola

V záplavě nabídek je nezbytné MBA školu pečlivě vybírat. Rozhodující by neměla být cena, ale především kvalita studijního programu a lektorského týmu. Příliš nízká cena by naopak měla zájemce varovat – velmi pravděpodobně budou ochuzeni ve výuce, lektorských setkáních i celkových přínosech studia.

Studenti mohou počítat s kvalitním zázemím pro výuku i zajímavými bonusy ke studiu

Podobně jako na realitním trhu působí makléři-amatéři, jež se věnují prodeji nemovitostí jako aktivitě, jež má být zdrojem rychlého výdělku bez ohledu na kvalitu, tak i mezi poskytovateli MBA vzdělávání existují subjekty, jež za inkasované finance nenabízejí adekvátní protihodnotu v podobě potřebného know-how a nových znalostí. Je tedy na místě dát přednost prověřené škole s historií, akreditacemi, špičkovými lektory, moderním způsobem výuky i referencemi absolventů.

Mezi prestižní MBA školy patří i pražský Business Institut, jež poskytuje tento typ vzdělání od roku 2009. Škola nabízí přes dvacet vzdělávacích MBA programů, přičemž MBA Real Estate patří mezi nejvyhledávanější. Kromě kvalitní nabídky studia i nadstandardního zázemí pro výuku se škola může pochlubit respektovanými akreditacemi ACBSP, EABS nebo IADL.

Kombinovaná forma studia (prezenční lektorská setkání s prvky e-learningu) umožňuje jeho propojení s pracovním výkonem a je tak vhodná i pro velmi pracovně vytížené specialisty a manažery. Studijní plán je dostatečně flexibilní a dává studentům možnost přizpůsobení individuálním potřebám.

Výukové semináře a zpracování závěrečných prací, jejichž obhajobou se studium zakončuje, se odehrávají pod vedením zkušených lektorů. Získané poznatky mohou studenti obratem využít ve své manažerské praxi nebo podnikání.

Business Institut nabízí studium programů MBA, BBA, DBA a LLM

Smysl má učit se od těch nejlepších

Držet krok s aktuálními trendy realitního prodeje, marketingu i legislativními změnami, které přinesl například nový občanský zákoník, a zároveň zajistit kvalitní prezentaci studentům, zvládnou jen špičkoví odborníci, kteří se realitám a „makléřině“ věnují naplno a jsou v každodenním kontaktu s trhem.

Mezi takové osobnosti patří například zakladatelka projektu a autorka populární knihy Realitní kuchařka Pavla Temrová. „Dostala jsem příležitost stát se členem týmu lektorů Business Institutu, v rámci výuky studijního programu Real Estate, čehož si velice vážím,“ uvádí k tématu. Pavla Temrová je součástí týmu deseti zkušených odborníků, jež se na realitním trhu dlouhodobě pohybují v různých profesních i osobních rolích, a to u nás i v zahraničí.

Kvalita výuky a lektorských setkání je stěžejní hodnou, kterou Business Institut svým studentům nabízí. „Na naší škole se ze specialistů v oboru stávají skuteční profesionálové, kteří jsou vybaveni potřebným know-how a inspirací k tomu, aby v poněkud nepřehledném světě realitního byznysu uspěli a rostli,“ dodává za Business Institut jeho ředitel Ivo Ducheček.

Mimořádná nabídka pro nové studenty

Business Institut chce svým jménem a týmem odborníků přispět ke zlepšení pověsti realitního trhu. Pro nové studenty programu MBA Real Estate proto připravil zajímavou nabídku. Uchazeči o studium mohou získat lákavou vstupní motivaci, aniž by slevovali na kvalitě a vysokých očekáváních.

Všichni zájemci, kteří odešlou přihlášku ke studiu do 15. 3. 2018 mohou využít mimořádnou slevu 41 000 Kč na studium MBA Real Estate.

Podrobné informace o všech MBA programech a podmínkách přijetí ke studiu najdete na Business Institut.

Business Institut EDU a.s.

logo
Kodaňská 558/25
10100 Praha 10

telefon: + 420 234 221 343
e-mail: studium@businessinstitut.cz

web: www.businessinstitut.cz

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Přečtěte si více k tématu Reality

Ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia dudlajzov

Letos se už v Praze prodalo 5350 nových bytů, meziročně dvojnásobek

Za tři čtvrtletí letošního roku se v Praze prodalo 5350 nových bytů, meziročně téměř dvakrát více. Oproti celému loňskému roku je to o 34 procent více. Vyšší poptávka se promítla také do cen bytů. Metr čtvereční v pražské bytové novostavbě stojí 160.720 korun. Meziročně je to nárůst o 6,8 procenta a oproti druhému…

Ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia

Stavební výrobu snižuje drahé financování a menší výstavba budov

Stavební výrobu v České republice významně snižuje nedostatečná výstavba pozemních staveb, tedy například bytových domů či kanceláří. Může za to převážně drahé financování a ekonomická nejistota. Ochromení stavebních řízení v souvislosti s digitalizací se ale na dnes zveřejněných datech Českého statistického úřadu…

E-book: Příručky ZDARMA!

Příručka Jak koupit bydlení

Jak koupit bydlení

Pomocník při koupi domu, bytu, pozemku.

Příručka Nový stavební zákon srozumitelně

Příručka Nový stavební zákon srozumitelně

Poradíme s vyřízením stavebního povolení

Nejnovější články

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA