Původní názvy produktových řad zůstávají, nově se však před nimi objeví i firemní název ADFORS. První změna již proběhla u perlinek VERTEX® (nyní ADFORS Vertex®). U ostatních produktů dojde k přechodu na nové označení postupně v průběhu tohoto roku.
Změna se netýká pouze názvů, ale i celkové image produktů. „Abychom ještě více zjednodušili orientaci v našich výrobcích, rozhodli jsme se pro společné označení produktů, jejichž dodávání je nově zpříjemněno i konstrukčně modernějším balením se svěžím barevným designem,“ odhaluje novinky Martina Vlčková Říhová, marketingová ředitelka společnosti. Oživeno je zejména logo výrobků, do kterého je implementován firemní název ADFORS. Díky zmíněné inovaci balení bylo docíleno lepší přehlednosti i srozumitelnosti informací o produktech uvedených na obalu. Nový, pevnější a především ekologicky šetrný karton navíc výrazně usnadní manipulaci s výrobky před i po jejich rozbalení.
Již nyní se mohou zákazníci s novým logem i balením setkat u perlinek ADFORS Vertex®, které jsou hojně využívány jako prevence smršťovacích prasklin. Jejich využití se zejména v tuzemsku těší velké oblibě, což je dáno především použitím i mimo zateplovací systémy – prevence prasklin v interiérech. „Česká republika je s průměrem 1,8 m2 perlinky na osobu jednoznačnou světovou jedničkou. Evropský průměr činí 0,5 m2 na osobu,“ potvrzuje Vlčková Říhová. Většina perlinky z Litomyšle však směřuje do zahraničí, kde si našla své zákazníky ve více než 100 zemích od Mexika přes Bahrajn až po Japonsko. Zákazníci oceňují její vysokou kvalitu i skvělé funkční vlastnosti, především lehkost či větší nosnost, která je u skleněného vlákna v perlince desetkrát vyšší než u železného vlákna se stejným průměrem.
Sjednocení názvů pod společné označení ADFORS se v blízké době promítne i do názvů dalších produktů z portfolia společnosti. Mezi ně patří výrobky specializovaných a ve světě zavedených značek – Novelio (přetíratelné tapety), FibaTape (samolepící pásky) a GlasGrid (výztuž asfaltových vrstev). „Změny značení se postupně dotknou všech našich produktů, co se ale naopak nezmění a nadále zůstane hlavní prioritou společnosti, je špičková kvalita a vysoké nároky na užitné vlastnosti výrobků a služeb pro český i světový trh,“ dodává marketingová ředitelka.
Sdílet / hodnotit tento článek