Ve snaze obohatit internetovou výkladní skříň značky byly webové stránky www.quick-step.cz vybaveny novými prvky, kterými se mohou návštěvníci a internetové komunity nechat inspirovat. A cíl? Pomoci zákazníkům v každém aspektu – od výběru správné krytiny až po poprodejní služby.
FloorExplorer: snadné rozhodování
Nová podlaha výrazně ovlivní vzhled interiéru. Vzhledem k obrovské nabídce nejrůznějších materiálů, barev a provedení není snadné si vybrat tu správnou krytinu. Nástroj FloorExplorer, který je součástí nových webových stránek Quick-Step, tuto volbu značně ulehčuje. Návštěvníkům umožňuje najít tu nejlepší podlahu na základě funkčních a estetických požadavků ve třech snadných krocích:
- volba typu místnosti,
- volba barvy,
- volba stylu.
Aplikaci FloorExplorer doplňuje RoomViewer, což je praktický nástroj umožňující návštěvníkům nahrát snímek místnosti a vyzkoušet si, jak bude nová podlaha působit v reálném interiéru.
Internetové komunity pomáhají k úspěchu
Nové webové stránky značky Quick-Step se také chtějí stát místem, kde si budou zájemci a odborníci vyměňovat nápady, tipy a triky týkající se podlah. Například integrovaný informační kanál #LoveMyQuickStep umožňuje diskutovat o podlahách Quick-Step v sociálních médiích a tyto diskuse následně zobrazuje na stránkách. Jiná část webu nazvaná Quick-Step Stories (Quick-Step v příbězích) přináší návštěvníkům webu blog, v němž je shrnut veškerý obsah s inspirativními motivy nebo se zde uživatelé dělí o své zkušenosti.
Od podrobností až k prodejcům
Pomocí zjednodušené vstupní navigace a struktury přenese nový web značky Quick-Step návštěvníky na specializované dílčí portály věnované jednotlivým kategoriím výrobků, tj. dřevěným, laminátovým a luxusním vinylovým podlahám.
Zvláštní pozornost byla věnována stránce sloužící k vyhledávání prodejců. Nejen že jsou všichni prodejci výrobků Quick-Step přehledně zobrazeni na interaktivní mapě, ale každý z nich má svou vlastní stránku s doplňujícími informacemi a „živým“ odkazem, jehož prostřednictvím jej lze přímo oslovit.
Sdílet / hodnotit tento článek