Aku stěrka Kärcher, tlaková myčka a multifunkční vysavač se objeví v televizních spotech, na POS materiálech, v tištěné inzerci, v kinech a na online kanálech včetně sociálních sítí ve spojení s motivy filmů Mission: Impossible.
"Mission: Impossible je špičková filmová série, a my jsme nadšeni z tohoto partnerství. Chceme ukázat, že mnoho úklidových úkolů, které se zdají být nemožné, se s našimi výrobky stávají snadnými. Reklamní spoty ukazují, že vše lze vyřešit během mrknutí oka," vysvětluje Bernd Rützler, výkonný viceprezident Corporate Marketing & Brand Management společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG. "Kampaň s vysokým nasazením podporuje prodej v období březen–srpen 2018."
Televizní kampaň v nejsledovanějších časech
V centru zájmu televizní kampaně stojí aku stěrka na okna, tlaková myčka a multifunkční vysavač. Jednotlivé reklamy představují narážky na ikonické scény z filmů "Mission: Impossible", jsou vtipné, zábavné a zaujmou nejen milovníky akčních filmů, ale všechny spotřebitele. Spoty jsou v ČR vysílány postupně na jednotlivé produkty od poloviny března, kdy běžel spot na aku stěrku Kärcher. Od 9. dubna poběží spot na tlakovou myčku Kärcher Full Control. Spoty jsou vysílány zejména v prime timu, aby byla zajištěna maximální sledovanost v cílové skupině. Kromě toho jsou k dispozici kompletní POS materiály, inzerce spojená s PR a online komunikace.
Kreativní myšlenku vytvořila agentura Jung von Matt /NECKAR, která vtipným způsobem propojila stěžejní akční scény filmů Mission Impossible s produkty společnosti Kärcher. Do hlavních rolí obsadila obyčejné lidi, kteří se každodenně potýkají s úklidem své domácnosti a díky chytrým pomocníkům z řady výrobků Kärcher se stávají hrdinnými „úklidovými“ agenty, pro něž stejně jako pro hlavního hrdinu filmu, není žádná mise nesplnitelná a dokážou tak každou úklidovou misi lehce zvládnout. Spoty jsou podbarveny charakteristickou hudbou filmů Mission Impossible.
Sdílet / hodnotit tento článek