Informace o cihlách 24 hodin denně
Sledování průběhu vyřizování zakázky už není doménou jen e-shopů, stejnou možnost získali nově i zákazníci, kteří si ve stavebninách objednali cihelné materiály HELUZ. Na stránkách Můj HELUZ mohou nyní 24 hodin denně sledovat vyřizování zakázky od okamžiku přijetí objednávky ve stavebninách až do expedice. Díky této službě získá zákazník nebo investor potřebné informace o předpokládaném datu dopravy, počtu dílčích dodávek na stavbu a jejich sortimentní skladbě na jednotlivých kamionech, jakož i informaci o dopravci včetně kontaktu na něj.
Sledování zakázky je jednou ze služeb, kterou zákazníci najdou v sekci Můj HELUZ. Služba je určena těm, kteří již obdrželi tzv. slevový kód nebo mají číslo dokladu a číslo zakázky. V sekci Můj HELUZ mohou sledovat aktuální stav své zakázky, mohou si objednat Šekovou knížku HELUZ s benefity od partnerských firem v podobě bonusových šeků na další stavební zařízení, jako jsou střešní systémy, okna či garážová vrata, nebo interiérové vybavení, anebo mohou v sekci Můj HELUZ získat informace o aktuálních prodejních akcích.
Sdílet / hodnotit tento článek