REKLAMA
Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Čtyři základní pravidla pro výběr revizních dvířek

Jak snadno a správně vybrat a objednat revizní dvířka ZAVRZ? Připravili jsme pro vás stručný manuál s několika základními pravidly pro výběr.

Pravidlo 1

Pro určení velikosti dvířek správné objednání je nutné nejprve znát rozměr obkladu, jeho tloušťku a barvu spárovací hmoty.

Příklad:

Pro vybraný obklad s rozměry 300 x 200 mm je možné použít typ C do výšky křídla 600 mm například 600 x 600 mm. Tloušťka obkladu je 8 mm a barva spárovací hmoty Jasmín. V posledním kroku objednávky tedy zvolíte lištu 8 mm v barvě Jasmín.

Pravidlo 2

Formát dvířek určíte součtem rozměrů obkladů na šířku a na výšku. Obklady mohou přesahovat přes křídlo na rám až o 25 % na všech stranách mimo strany pantu. Zde je předepsaný přesah 15–20 mm.

Příklad:

Pro typ C do výšky křídla 600 mm je možné použít obklady s rozměry 600 × 300 mm (2 ks), 300 × 300 mm (4 ks), 300 × 200 mm (6 ks).

Pravidlo 3

Velikost otvoru pro montáž (světlost) se vypočítá podle jednoduchého vzorce, kdy se k obchodnímu rozměru dvířek (názvu) přičte 80 mm na šířku a odečte 20 mm na výšku.

Příklad:

Pro rozměr 600 x 600 mm je velikost stavebního otvoru 680 x 580 mm (š + 80 x v - 20).

Pravidlo 4

Maximální šířka dvířek je 800 mm a platí že šířka je menší nebo rovna výšce (š ≤ v). Ve výjimečných případech může být toto pravidlo překročeno o 10 %.

Příklad:

Při zvoleném obkladu 330 x 330 mm je ideální rozměr dvířek 600 x 600 mm. Přesah obkladaček je prakticky libovolný, jen je třeba dodržet přesah 15–20 mm na straně pantu!

ZAVRZ s.r.o.

logo
Sídlo ZAVRZ s.r.o.
U Pily 723
370 01 České Budějovice

telefon: +420 777 916 961
e-mail: info@zavrz.cz

web: www.reviznidvirka.com

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Mohlo by vás zajímat

Při nákupu revizních dvířek ZAVRZ přispějete na boj s COVID-19

Při nákupu revizních dvířek ZAVRZ přispějete na boj s COVID-19

V současné složité době, kdy je společnost ochromena pandemií nemoci COVID-19 je vzájemná pomoc důležitější než kdy předtím. I my jsme se rozhodli zapojit a věnujeme 5 % z ceny každé objednávky od B2B zákazníků a 10 % z ceny každé objednávky od B2C zákazníků na boj s COVID-19.

REKLAMA