
Dnešní zákazníci očekávají nejen správné zboží, ale i jeho včasnou dodávku, která nenaruší jejich provoz. Za účelem zlepšení služeb firma GUMEX otevřela moderní logistické centrum v Brně, kde kromě zvýšení skladových zásob zavedla dvousměnný provoz. Rychleji tak reaguje na poptávku a efektivně zásobuje pobočky v ČR i na Slovensku. Díky širokému sortimentu je firma, specializující se na produkty z pryží a plastů, schopná okamžitě expedovat objednávky, a to prostřednictvím přepravy i osobního odběru. Objednávky do 15 hod. garantují odeslání ještě týž den.
S cílem zlepšit služby a zefektivnit nákup svým zákazníkům firma dále nabízí různé slevy a speciální VIP programy. Na svých webovkách např. GUMEX vytvořil zákaznickou zónu, kde registrovaní zákazníci mají přístup k historii všech svých objednávek a dalším dokumentům jako jsou faktury či účtenky – a to bez ohledu na to, zda je uskutečnili online, telefonicky nebo osobně. Nechybí ani individuální ceny šité na míru konkrétním klientům. Firma zde navíc zpřístupní ještě podrobnější přehled o skladové dostupnosti. „Pokud si zákazník objedná více kusů, než je aktuálně k dispozici, ihned uvidí, kdy mu bude doručen zbytek,“ popisuje Libor Sedláček, spolumajitel GUMEXU. A dodává i, že na rozdíl od mnoha B2B webů, kde jsou ceny často jen orientační, zákaznická zóna zobrazuje konkrétní ceny každému přihlášenému zákazníkovi.
Součástí zákaznické zóny je i intuitivní poptávkové centrum, které uživatele snadno provede celým procesem objednávky.
Sdílet / hodnotit tento článek