Nová prodejna nabízí svým zákazníkům 1990 m² prodejní plochy, 540 m² nových skladových hal a téměř 2000 m² venkovních skladových ploch. Kromě bohatého sortimentu čítajícího až 20 tisíc výrobků zde zákazníci najdou rychlé odbavení, odborné poradenství a řadu dalších profesionálních služeb.
„Platforma je unikátní koncept na trhu se stavebními materiály, protože je určena výhradně pro profesionály. Není klasickým DIY (Do-It-Yourself) hobbymarketem, přesto však tomuto segmentu výrazně konkuruje. Podle čísel má dnes Platforma v České republice více než 35 tisíc registrovaných zákazníků a její obrat přesahuje 250 milionů korun,“ říká Tomáš Rosák, generální delegát Saint-Gobain.
Platforma působí v České republice od roku 2007, kdy byla otevřena první prodejna v Praze 9. Druhá prodejna byla otevřena rok poté v Ostravě. Spolu s novou pobočkou v Praze-Řepích pracuje pro Platformu v současnosti více než 100 zaměstnanců.
„Novou prodejnu jsme postavili v Praze 6 v místech starého výrobního areálu, který prošel kompletní rekonstrukcí. Během pěti měsíců intenzivních prací jsme přestavěli celou hlavní halu, postavili nový suchý sklad a upravili všechny venkovní plochy, aby sloužily potřebám Platformy a jejích zákazníků. Celkové investice do stavebních úprav dosáhly částky 30 milionů korun,“ popisuje Milan Masař, regionální ředitel velkoobchodu Platforma.
Prodejna je uspořádána do sedmi oddělení, většinou podle profesí: zedník, truhlář, malíř, instalatér, obkladač, elektrikář a je zde i sekce věnovaná pouze nářadí. V každém oddělení se nachází profesionálními řemeslníky nejčastěji používaný sortiment. Ceny zboží ve většině případů garantuje katalog s roční platností.
Sdílet / hodnotit tento článek