Inovativní koncept propojení webových stránek PRE a zákaznického portálu Moje PRE byl ze strany zákazníků velmi kladně přijat.
Moje PRE poskytuje aktuální náhled na stav zákaznického účtu a především zprostředkovává nabídku on-line služeb. Naši zákaznici si oblíbili zejména on-line převod odběrného místa, změnu výše a frekvence záloh, změnu v zasílání faktury. Zákazníci prostřednictvím portálu často sdělují změnu svých osobních a kontaktních údajů. Úplný přehled on-line služeb je uveden v části stránek www.pre.cz/sluzby.
Nabízené on-line služby PRE navrhuje s maximálním důrazem na jednoduchost, srozumitelnost a příjemné grafické zpracování. Podstatná je rovněž informovanost zákazníků zejména o lhůtách vyřízení jejich požadavku, a samotném průběhu odbavení. Pravidelný nárůst přístupů do Moje PRE a počtu přijatých požadavků svědčí o vysoké kvalitě a spolehlivosti práce pracovníků obsluhy on-line požadavků.
Novinky roku 2015
On-line platba kartou a platba QR kódem pro uživatele mobilního bankovnictví
Prostřednictvím Moje PRE je možné provést on-line úhradu záloh nebo faktury přímo platební kartou nebo aplikací mobilního bankovnictví načtením QR kódu, který je pro potřeby načtení mobilním telefonem v Moje PRE generován.
Nová podoba nabídky on-line služeb
Nabídka on-line služeb byla vizuálně rozdělena do jednotlivých částí Smlouva, Faktura a Mobil, pro lepší orientaci zákazníka.
Změna podoby stránek PREmobilu
Nová podoba stránek PREmobilu zvýšila nejen přehlednost nabídky mobilních tarifů nabízených PRE ale zejména prezentace výhod, které PREmobil našim zákazníků přináší.
Zákazníkům, kteří si PRE vybrali jako svého nového dodavatele elektřiny, nabízí společnost možnost uzavřít smlouvu s PRE elektronicky prostřednictvím služby Přejít / vrátit se k PRE, případně využít komfortní služby Smlouva na míru, v rámci které zákazníkovi připravíme smlouvu plně dle jeho potřeb a požadavků.
Pro rok 2016 je v rámci webu PRE a zákaznickém portálu Moje PRE připravena řada změn a vylepšení. O všech připravovaných novinkách se naši zákaznicí dozvědí po aktivaci Moje PRE.
Aktivujte Moje PRE
Aktivaci zákaznického portálu Moje PRE mohou zákazníci provést sami na webových stránkách www.pre.cz, telefonicky na Zákaznické lince PRE 267 055 555, 840 550 055 nebo při osobní návštěvě na některém z našich zákaznických center. Po aktivaci zákaznického portálu obdrží ověřovací e-mail s odkazem pro první přihlášení.
Sdílet / hodnotit tento článek