Proč jste se rozhodli stát partnerem soutěže E.ON Energy Globe Award ČR 2014 a co od soutěže očekáváte?
Jedním ze zásadních témat naší mateřské obchodní skupiny REWE je trvale udržitelný rozvoj. Penny Market proto nestojí stranou a také v České republice usiluje o to, aby jeho činnost byla v souladu s trvale udržitelným rozvojem; v prodejnách Penny je instalováno šetrné osvětlení a všechna mrazící zařízení mají dveře. Jen tato dvě jednoduchá opatření znamenají výraznou spotřebu energie. Ročně Penny Market vytřídí více než 15 tisíc tun papíru a ladem nezůstává ani odpad z ovoce a zeleniny. Jeho organický základ umožňuje další využití a Penny Market jej proto posílá ke zpracování do bioplynové stanice. A ač nemusí být na první pohled patrný ekologický aspekt našeho motta, Nakupujte hezky česky, je v něm obsažen. Ctíme a respektujeme lokální dodavatele i zemědělce. V sortimentu Penny najdete řadu výrobků a surovin, které pocházejí z České republiky. Tím rapidně snižujeme objem kamionové dopravy i spotřebované energie, vody a dalších cenných přírodních zdrojů, které jsou často potřebné pro přepravu či uskladnění zahraničního zboží. Navíc tak nepřímo podporujeme zaměstnanost v často problematických regionech. Penny spolupracuje také s Českou Federací potravinových bank a je aktivně zapojeno do Národní potravinové sbírky.
Spojení se soutěží E.ON Energy Globe Award ČR bylo jasným krokem, který jenom potvrzuje fakt, že Penny Market není lhostejný ke svému okolí a dobré myšlenky a činy rád podpoří. Doufáme, že letošní ročník přinese inovace, nápady a myšlenky, které mohou být nápomocné i v našem oboru.
Rádi podpoříme jejich uvedení do praxe. Všem soutěžícím přejeme hodně štěstí!
Daniel Novotný
Vedoucí oddělení Marketingu
Penny Market s.r.o.
Z jakého důvodu jste se rozhodli podpořit soutěž E.ON Energy Globe Award ČR a stát se jejím partnerem?
Se společností E.ON spolupracujeme již řadu let a náš dřívější vztah dodavatel – zákazník jsme za poslední 2 roky posunuli na vztah partnerů, kteří sdílí stejný cíl – osvěta/komunikace v oblasti úspory energie v budovách a podpora renovace rodinných domů a bytů. E.ON Energy Globe Award ČR je další oblastí, kde chceme spolupracovat.
Saint-Gobain je velmi inovativní firma. 1 z 5 dnes prodávaných výrobků společnosti Saint-Gobain byl vyvinutý v průběhu posledních pěti letech. Od letošního ročníku E.ON Energy Globe Award ČR tedy očekáváme zajímavé, inovativní, nápadité projekty, které budou inspirací k následování ve všech oblastech. Nové věci začínají u inovátorů a ti se mohou rodit třeba právě z projektů E.ON Energy Globe Award ČR.
Ing. Martina Vlčková Říhová, MBA
Marketing
Saint-Gobain
Proč jsme se rozhodli i v letošním roce pokračovat ve spolupráci na soutěži?
Společnost Vaillant Group věnuje velkou pozornost dopadům své každodenní činnosti na životní prostředí, vyvíjí a prosazuje ekologicky šetrné výrobky, které snižují spotřebu energií a maximálně využívají obnovitelné zdroje. Za tento přístup získala společnost v uplynulých letech několik významných ocenění. Se soutěží E.ON Energy Globe Award ČR nás tedy spojuje společný záměr a cíl.
A proč jsme se rozhodli pokračovat ve spolupráci na soutěži i v letošním roce? Projekty přihlášené v loňském ročníku byly skutečně velmi zajímavé a mnohé z nich využívají technologie, které máme i my v naší nabídce. Energy Globe Award a Vaillant tak jednoznačně patří k sobě.
Ing. Petr Stoklasa
Jednatel společnosti
Vaillant Group Czech, s.r.o.
Společnost CETELEM ČR, a.s.
Společnost CETELEM ČR, a.s., je silnou a stabilní společností s významným postavením na českém finančním trhu, řadící se mezi nejvýznamnější nebankovní poskytovatele úvěrových produktů a služeb. Letos společnost oslaví již osmnáct let úspěšného působení na českém trhu spotřebitelských úvěrů.
Mezi základní principy společnosti patří již od počátku jejího působení zásady zodpovědného úvěrování. Cetelem je držitelem licence platební instituce vydávané Českou národní bankou. Společnost nabízí vysoce konkurenceschopné portfolio produktů, založené na zodpovědném a individuálním přístupu ke klientovi.
Cetelem je stoprocentní dceřinou společností francouzské banky BNP Paribas Personal Finance, která nabízí spotřebitelské úvěry již od roku 1953 (do roku 2008 pod značkou Cetelem) a která tak loni oslavila již 60leté výročí svého založení. BNP Paribas Personal Finance působí ve 25 zemí světa na čtyřech kontinentech a je součástí mezinárodní finanční skupiny BNP Paribas.
Emmanuel Bourg
Místopředseda představenstva
CETELEM ČR, a.s.
Proč jste se rozhodli i v letošním roce pokračovat ve spolupráci na soutěži?
Společnost Gorenje už více než 60 let vybavuje domácnosti po celém světě spolehlivými, úspornými, technologicky vyspělými spotřebiči s výjimečným designem, které jsou současně šetrné k životnímu prostředí. Ekologie je pro nás dlouhodobě klíčové téma, naši zákaznici to dobře vědí a těší nás, že s námi tento trend sdílejí. Soutěž E.ON Energy Globe Award ČR se už šestým rokem snaží inspirovat firmy, instituce i jednotlivce k tomu, aby se pokusili přispět k ochraně životního prostředí a úspoře energií, což je skvělá idea, zasluhující podporu. Intenzitu naší spolupráce nejlépe dokládá realizovaný unikátní projekt – Gorenje společně s energetickou společností E.ON uvedli na trh revoluční novinku, jedinou pračku a sušičku, které si na sebe vydělají. A inspirací byl dobrý nápad, který vzešel právě ze soutěže E.ON Energy Globe Award ČR.
Každý z nás může svou měrou přispět ke zkvalitnění životního prostředí a E.ON Energy Globe Award ČR je skvělou inspirací. Každý rok mě překvapí a nadchne obdivuhodná invence účastníků soutěže. Ať už jde o obce, firmy nebo jednotlivce různého věku. Letos jsou má
očekávání o to větší, že byla nově zařazena kategorie Nápad. Vedle již realizovaných projektů, které šetří energii nebo přírodu či jinak přispívají k ochraně životního prostředí, se tak můžeme také těšit na odvážné myšlenky a návrhy řešení.
Ing. Suad Hadžič
Executive Regional Director
Gorenje Group
Co vás vedlo ke spolupráci na tomto projektu?
Madeta je společností, které rozhodně není lhostejná ekologie a která se zajímá o dlouho udržitelný rozvoj prostě proto, že to je potřebné. Stavíme na principech harmonického vztahu k přírodě a krajině, nejen té jihočeské. Čistota a kvalita životního prostředí, jehož jsme všichni součástí, také
souvisí se zdravím. A protože Madeta má tradici více než 110 let, nepřestala vyrábět podle tradičních a vyzkoušených receptur, zakládá si na kvalitních, poctivých a tudíž zdravých výrobcích, odpověď je nasnadě.
Ing. Jan Teplý
Ředitel marketingu, nákupu a obchodu
MADETA a.s.
Mladá fronta DNES
Mladá fronta DNES reprezentuje největší seriózní deník v České republice. Čtenářům přináší aktuální a kvalitní zpravodajství z domova, ze světa i z jednotlivých regionů, užitečné servisní informace a oddechové čtení ve specializovaných přílohách a čtyřech pravidelných magazínech. Inzerentům
nabízí možnost oslovit kvalitní cílovou skupinu čtenářů, kteří patří k aktivní a dobře situované části populace. Přehledná struktura novin včetně tematických příloh poskytuje příležitost pro přesné zacílení obchodního sdělení, a tím i vyšší efektivitu reklamy.
iDNES.cz navštíví více než 3,8 milionů čtenářů měsíčně. Vlajkovou lodí serveru je zpravodajství, které získalo již šestkrát ocenění Křišťálová lupa. Zprávy z domova, ze světa, sportu, kultury, ekonomiky a financí připravuje redakční tým iDNES.cz 24 hodin denně. Na iDNES.cz najdou čtenáři servery oborové, technické, inzertní i servery určené pro ženy (OnaDnes.cz), muže (Xman.cz) a děti (Alík.cz).
Server HOBBY.cz patří do rodiny iDNES.cz a je nejčtenějším magazínem v kutilském segmentu na českém internetu. Zaměřuje se na praktická řešení kutilských problémů či oprav v domácnosti, domácí mazlíky, zahradničení, rybaření či houbaření. Server HOBBY.cz průměrně měsíčně osloví kolem 500 tisíc unikátních čtenářů.
Marek Burza
vedoucí redaktor HOBBY.cz
Sdílet / hodnotit tento článek