- Přehled všech odběrných míst, sjednaných produktů a služeb u innogy
- Méně papírů – dokumenty a detaily ke smlouvám na jednom místě
- Graf spotřeby a nákladů
„Za dobu fungování Innogy24 nastal obrovský pokrok v dostupných technologiích. Výrazně se změnilo také chování lidí na internetu, daleko více nyní využívají mobily. Proto jsme vloni vytvořili aplikaci innosvět, která si rychle získala velkou oblibu. Teď spouštíme nový zákaznický portál stejného názvu, který spojuje všechny možnosti a funkce aplikace, ale nabízí ještě něco navíc,“ řekl David Konvalina, ředitel Innogy pro maloobchod a marketing.
Zatímco starý název Innogy24 odkazoval hlavně na nonstop dostupnost zákaznického účtu z domova, Innosvět zákazníkům Innogy otevírá úplně nové možnosti. „Z našich průzkumů vyplynulo, že lidé od svého zákaznického účtu očekávají více funkcí, více informací, větší přehlednost a snadnou obsluhu. To jsou všechno atributy, na které jsme se při vývoji nového zákaznického portálu zaměřili,“ řekl D. Konvalina.
Nový portál zajistí zákazníkům přehled o jejich odběrných místech a sjednaných službách, o veškerých požadavcích nebo reklamacích a samozřejmě na jednom místě sdružuje všechny dokumenty ke smlouvám, včetně elektronických faktur.
Úplnou novinkou je zobrazení grafu spotřeby a nákladů. „Spotřebu plynu nebo elektřiny v grafu si dosud mohli zobrazit pouze uživatelé naší aplikace Innosvět. Od starších zákazníků jsme ale často slyšeli, že se jim to moc líbí, ale na malém displeji telefonu graf špatně vidí. Vyšli jsme jim proto vstříc a graf jsme přidali do zákaznického portálu. Aplikaci i portál innosvět budeme dále rozvíjet, už na podzim chceme přidat další zajímavé funkce,“ dodal D. Konvalina.
Oproti starému systému je nový innosvět přístupný také pro návštěvníky, kteří nejsou zákazníky Innogy. Lidé, kteří energie od Innogy neodebírají, si díky tomu mohou snadno prohlédnout, jak se Innogy o své zákazníky stará a jaké produkty a služby jim nabízí.
Sdílet / hodnotit tento článek