Proto společnost Viessmann spolu se svými partnery, servisními a montážními firmami, nabízí nadstandardní služby Servis Plus ke svým plynovým kondenzačním kotlům a tepelným čerpadlům do výkonu 35 kW.
Pokud jsou tato zařízení v provozu a funkční, více méně nic nenutí provozovatele k tomu, aby zajistil jejich pravidelnou údržbu. A tím, i sám pro sebe, ohrožuje jejich dlouhodobý a spolehlivý provoz. Komfortním řešením jsou balíčky nadstandardních servisních služeb. Pravidelná údržba je pro dlouhou životnost zásadní, a proto Viessmann těm, kteří si některý balíček zvolí, jako benefit prodlouží záruku na 5 nebo 10 let.
Vybrat lze ze tří balíčků, BASIC, COMFORT a PREMIUM.
V případě balíčku BASIC si provozovatel ještě musí vše u smluvních partnerů Viessmann objednávat sám, ale v ceně služby již má zahrnutu cenu náhradních dílů a garanci 5 let.
V balíčku COMFORT se již nestará o objednání technika a v ceně má i zajištění a provedení roční údržby.
Balíček PREMIUM prodlužuje záruku na 10 let a je do něj zahrnut navíc dálkový dozor, který odhalí i blížící se nestandardní stav a včas je již bezplatně zajištěna a provedena případná oprava.
Ke každému typu výrobku, ať je to plynový kondenzační kotel, tepelné čerpadlo vzduch-voda nebo země-voda, existuje rozpis prací, které jsou součástí roční údržby. Provozovatel si může kontrolovat, že technik žádnou z operací nepřeskočil. Nebo to vše nechá jen něm, protože má záruku 10 let.
Bližší podrobnosti o možnosti sjednání nadstandardní služby, k již provozovaným zdrojům tepla Viessmann, k novým a o cenách jednotlivých balíčků jsou uvedeny na webových stránkách společnosti Viessmann.
Sdílet / hodnotit tento článek