Projektová komunikace na projektech s pár účastníky se často řeší osobně, emailem, nebo přes telefon. Při komplexnějších projektech však tyto komunikační kanály nestačí, jelikož je nutné přesně popsat kde se chyba nachází, přidělit úkol k vypracování a následně sledovat průběh plnění.
„Hledali jsme CDE systém, který by byl intuitivní a umožnil nám efektivně řídit úkoly, KZP a archivovat fotografie výstavby.“ Ing. Pavol Mayer, Riaditeľ VDC štúdia, PROMA
Dalux Field při výstavbě sloužil jako nástroj pro správu vad a nedodělků a kvalitní workflow management. Díky cloudovému úložišti a přístupu z mobilního telefonu nebo tabletu, tak bylo možné pro každého uživatele si kdykoliv zobrazit dokumentaci, zkontrolovat reálnou stavbu s BIM modelem, provést KZP a zaznačit a přidělit úkoly odpovídajícím subdodavatelům.
Při školení subdodavatelů, měli BIM koordinátoři v PROMA pozitivní zpětnou vazbu. „Dalux si oblíbili zejména BOZP technici, kteří nedostatky (například o chybějícím zábradlí) jednoduše vyznačili přímo do BIM modelu, nebo výkresu, přidali komentář a fotografii, a následně přidělili úkol odpovědné osobě.“ Odpovědná osoba obdrží email a notifikaci do mobilní aplikace Dalux Field o požadavku, který si může zobrazit ve 2D nebo 3D, a po vypracování odeslat zpět ke kontrole a schválení. „Na konci výstavby je možné všechny komentáře, KZP a fotografie za pár minut vyexportovat do PDF, což nám ušetřilo hodiny administrativní práce".
Sdílet / hodnotit tento článek