Díky finančnímu i výrobnímu zázemí silného vlastníka získala firma Saferoad Czech Republic z Líní u Plzně za 6 let od vstupu do skupiny Saferoad řadu významných zakázek na dálničních a silničních stavbách. Saferoad působí ve 30 zemích.
BESIP a ministerstvo dopravy podle něj nedávno zveřejnily, že se jim nedaří plnit Národní strategii bezpečnosti silničního provozu 2011 až 2020.
"Naše společnost by k jejímu úspěšnému naplnění mohla pomoci," míní projektový manažer společnosti Radovan Hlinka. Ministerstvo dopravy se podle něj chová konzervativně a nastavuje zbytečné a nesmyslné administrativní překážky a nepochopitelná omezení k přístupu inovativních produktů na trh ČR. A to i prvků, které fungují jinde v Evropě.
Strategie Vision Zero
V současné době společnost přijala strategii Vision Zero, nulový počet zabitých a vážně zraněných obětí dopravních nehod. S tím souvisí i novinky, například:
Absolutní novinkou v našem porfóliu, která přispívá ke zlepšení bezpečnosti na silnicích, jsou koncové terminály a tlumiče nárazů, které disponují různými úrovněmi zadržení a širokou škálou tvarů.
Na Českém trhu působíme jako výhradní dovozce svodidel Tertu již řadu let, a proto jsme si na rok 2016 připravili řadu novinek. Zásadní novinkou je i rozšíření naší působnosti na Slovensko, kde budeme chtít všem zákazníkům nabídnout kompletní portfolio dřevo-ocelových svodidel.
Sdílet / hodnotit tento článek