Zákaznický servis Lindström
Zákaznický servis Lindström vychází z We Care firemní kultury, kterou tato společnost dlouhodobě buduje. Zakládá si na osobním přístupu a maximální podpoře při řešení každodenních situací.
Tým zákaznického servisu, který se zaměřuje na budování dlouhodobých a pevných vztahů se zákazníky, tvoří dobře koordinovaní a oddaní profesionálové:
- Pracovníci zákaznického servisu jsou klientům k dispozici v kancelářích a prádelnách po celé ČR.
- Account representative pomáhá zákazníkům s každodenními provozními problémy.
- Key account manager se zaměřuje na rozvoj a strategické záležitosti.
- Mezinárodní key account manager poskytuje podporu pro strategický rozvoj.
Kromě toho mají zákazníci Lindström nonstop k dispozici online službu eLindström, která umožňuje sledovat a optimalizovat služby.
Spokojenost zákazníků je nejlepší referencí
Lindström pravidelně provádí průzkum, v němž se svých zákazníků dotazuje na kvalitu servisních služeb a proaktivně získává zpětnou vazbu. Reakce a podněty využívá při zlepšování svých služeb. Výsledkem výzkumu je tzv. Index spokojenosti zákazníků na škále 1–5. Aktuálně je průměrná spokojenost zákazníků výborných 4,3.
Díky službě pronájmu pracovních oděvů a textilií Lindström získáte vždy dostatek hygienicky čistého oblečení, které splňuje přísné normy, a zcela vám odpadnou starosti s jejich skladováním a údržbou. O hladký průběh služby se ochotně postará tým zákaznického servisu Lindström.
Sdílet / hodnotit tento článek