Web společnosti Pumpa najdete na adrese www.pumpa.cz a kromě nového grafického designu přináší především přepracovaný katalog výrobků, který ocení profesionálové z oboru vodárenství i běžní zákazníci.
Při vyhledávání je k dispozici nový „Našeptávač“ a vyhledávat lze nejen podle názvu produktu, ale také kódu produktu od výrobce či EAN. Velkou výhodou je i možnost porovnat produkty mezi sebou – stačí kliknout na symbol vah v přehledu variant produktu nebo přímo pod jeho popiskem a daný produkt se přidá do porovnání. Zákazník tak může srovnávat několik výrobků či variant produktů mezi sebou a vybrat si pro sebe ten nejvhodnější. U produktů je k dispozici i nabídka příslušenství, případně jejich alternativa. Pokud se již produkt neprodává, i nadále jej lze dohledat v katalog a pokud existuje, je u něj uvedena jeho případná náhrada.
„Od nového webu si slibujeme ještě větší spokojenost našich odběratelů a zákazníků, jelikož jsme do nového portálů začlenily funkcionality, které naši zákazníci nejvíce postrádali. Přistoupili jsme i k úpravě kategorií a šířce členění, které více reflektuje způsob a místo použití produktů, takže i laik by měl být schopen si vybrat například vhodnou vodárnu nebo čerpadlo pro svůj dům či zahradu,“ říká Martin Křapa, obchodní ředitel společnosti Pumpa.
Na webu je nově k dispozici i detailní filtrace podle celé řady výkonnostních parametrů (např. výtlak, výkon motoru, maximální průtok), značky výrobce či skladové dostupnosti. Na detailu vybraných produktu můžete najít ke stažení i dwg soubory nebo si zobrazit 3D model.
Registrovaní klienti mají nejen možnost vytvořit si rychlé volby pomocí „Oblíbených položek“, ale také okamžitě vidí jejich dostupnost na jednotlivých skladech. Ve svém účtu pak vidí přehled svých objednávek, faktur a dalších dokladů, které jsou k dispozici i ke stažení. Firemní klienti mají možnost nakupovat i neskladové zboží a sami si vybrat, jestli chtějí dodávku rozdělit nebo zboží doručit až v okamžiku, kdy bude celá objednávka skladem.
„Věřím, že s novým portálem usnadníme práci nejen našim profesionálním zákazníkům a partnerům programu PUMPA PRO, ale i běžným zákazníkům, kteří potřebují najít správné řešení pro svůj dům či zahradu. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme velkou pozornost věnovali poradenské sekci – aby se v naší nabídce zorientovali i laici, jakými jsou například čerství majitelé rodinných domků či chat,“ doplňuje Martin Křapa.
Sdílet / hodnotit tento článek